Hoe kan ik een bezichtiging plannen?
Indien u geïnteresseerd bent in een van onze huurwoningen dan kunt u direct contact opnemen via telefoon, email of het contactformulier op de contactpagina. Vervolgens zal er een bezichtiging worden gepland op een voor u geschikte datum en tijdstip. Onze bezichtigingen vinden plaats per kandidaat dus u krijgt de kans om zonder andere mensen rustig de woning te bekijken.
Ik heb een woning bezichtigd, hoe kan ik deze reserveren?
Wanneer u na een succesvolle bezichtiging heeft besloten dat u de woning graag wilt huren neem dan direct contact met ons op. Vervolgens zullen wij uitgebreid uitleggen wat de vervolgstappen zijn en welke informatie en documenten wij van u nodig hebben om u als kandidaat bij de verhuurder voor te dragen.
De woning is pas gereserveerd als wij een aanbetaling van u hebben ontvangen. De aanbetaling is gelijk aan een halve maand huur en wordt verrekend met uw eerste huurbetaling.
Welke documenten moet ik aanleveren als ik een woning wil huren?
De benodigde documenten en informatie die wij nodig om een huurovereenkomst op te stellen zijn:
Uw NAW gegevens
Een kopie van uw paspoort.
Indien u in loondienst bent: arbeidsovereenkomst of een werkgeversverklaring.
Indien u in loondienst bent: loonstroken van de afgelopen 3 maanden.
Indien u zelfstandig onderneemt: Een uittreksel van de Kamer van Koophandel, niet ouder dan 1 maand.
Indien u zelfstandig onderneemt: het meest recente financiële overzicht van uw onderneming.
Indien u studeert: een bewijs van inschrijving van uw studie
Indien u studeert, contactgegevens borgsteller
Indien u studeert, inkomensgegevens borgsteller
Wat zijn de kosten als ik een woning huur?
Wanneer bij ons een woning huurt dan moet u voor de sleuteloverdracht de eerste huurbetaling en de waarborgsom hebben voldaan. Wij brengen geen inschrijfkosten of een bemiddelingsvergoeding in rekening.
Wanneer moet ik de waarborgsom en de huur betalen?
De eerste maand huur en de waarborgsom moeten zijn voldaan op de dag dat uw huurovereenkomst van start gaat. Dit is normaal gesproken ook de dag van de sleuteloverdracht.
Ik heb onlangs een woning gehuurd. Waar kan ik terecht met vragen?
In de huurovereenkomst vindt u alle contactgegevens van de verhuurder of beheerder van uw woning.
Onze service stopt niet bij de sleuteloverdracht. U kunt tijdens de huurperiode ook bij ons terecht als u vragen heeft of als zich een mankement aan de woning voor doet. Wij hebben dagelijks contact met onze verhuurders en assisteren u graag.